Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Γίναμε 200!!!!

Ναι,ναι, έφτασα τους 200 αναγνώστες κι αυτό πρέπει να το γιορτάσουμε!
Σκέφτηκα λοιπόν αυτή την φορά να χαρίσω ένα κόσμημα το οποίο θα διαλέξει η τυχερή!

Αφήστε λοιπόν το σχόλιό σας, γράφοντας το κόσμημα το οποίο διεκδικείτε μέχρι τις 15.Ιουνίου!!!!
(ελπίζω να υπάρχει κάτι το οποίο σας αρέσει!!!!)
Μπορείτε να επιλέξετε είτε από την συλλογή εδώ, επιλέγοντας την ετικέτα Jewelry,
είτε από το άλμπουμ κοσμήματα στην σελίδα  του Facebook.

Μπορείτε να το διαδώσετε   ΕΑΝ επιθυμείτε  και δεν είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε το blog ,
είναι δηλαδή ΟΛΟΙ ευπρόσδεκτοι !!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!



35 σχόλια:

  1. Άντε, με το καλό και σύντομα να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!
    Φαντάζεσαι, χίλιους αναγνώστες???
    Συγχαρητήρια για τις καταστευές σου , είναι όλες πρωτότυπες και πολύ όμορφες.
    Εμένα μου αρέσει πολύ, τα σκουλαρίκια τα χρυσά με την kitty από την συλλογή jewelry!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mακαρι να τους χιλιασεις συντομα!!!!Πολύ όμορφα όλα αλλά τα αγαπημένα μου είναι το μαυρο και το μπορντώ απο εδω(2 και 3 φωτο)
    http://artkunsttexnh.blogspot.com/2011/04/blog-post_5091.html
    Καλη επιτυχία σε όλες!!!

    Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τους χιλιάσεις, Θέκλα μου και να είσαι πάντα δημιουργική!!!Μμμμμ....τι να πω, ότι μου αρέσουν όοοοοοοοοολλλλλαααααααα!!!Χε, χε, πρέπει να διαλέξω, όμως!Λοιπόν, από όοοοολλλλαααα μου αρέσει περισσότερο το blue transparent βραχιολάκι σου !!!!Καλή μας επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα!!!Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και πάντα καλές δημιουργίες!!Οτι φτιάχνεις ειναι υπέροχα!!!Καλή επιτυχία και ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε νομίζω ότι μπορώ να διαλέξω είναι όλα σου τα κοσμήματα πανέμορφα!
    Και στους χίλιους με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου! τα κοσμήματα σου είναι πολύ όμορφα. Το αγαπημένο μου είναι το πράσινο βραχιολάκι από την συλλογή jewelry!!!
    http://2.bp.blogspot.com/-DBq_fBlvqXg/TWrEpK4RIzI/AAAAAAAAAe8/phYvc1aFg6M/s1600/DSC05351.JPG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τους χιλιάσεις σου εύχομαι ολόψυχα Θέκλα!!! Ό,τι φτιάχνεις είναι υπέροχο και μοναδικό! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέκλα σου εύχομαι να τους χιλιάσεις!!!Όλα σου τα κοσμήματα είναι υπέροχα!Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια και σου εύχομαι να τους χιλιάσεις! Όλες σου οι δημιουργίες είναι υπέροχες αλλά το αγαπημένο μου είναι τα Λαχανί σκουλαρίκια.
    Ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πρωτα απο'ολα να χιλιασουν οι αναγνωστες σου κ εσυ να εισαι παντα δημιουργικη!!!

    Δεν μπορω να διαλεξω κατι..μου αρεσει και το μαυρο βραχιολι αλλα και οτιδηποτε σε αποχρωση πρασινου..τι να κανω?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! όλα σου τα κοσμηματάκια είναι όμορφα, αλλά αυτά --> http://www.facebook.com/photo.php?fbid=187310694651557&set=a.187310364651590.44209.182522851797008&type=1&theater με ενθουσίασαν! hello kitty με ροζ χαντρούλες!! ^_^ μακάρι να κερδίσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα!! να τους χιλίασεις τους αναγνώστες σου!
    αν κερδίσω(λέμε τώρα γτ μόνο γκαντεμία μας τριγυρνά) επέλεξε εσύ το δωράκι να είναι έκπληξη^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα ! Πάντα επιτυχίες !
    Μου αρέσουν πάρα πολύ τα λαχανί σκουλαρικάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όσα φτιάχνεις είναι όμορφα, πως να διαλέξει κανείς!!! Εύχομαι να αποκτήσεις τόσους και άλλους τόσους αναγνώστες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες!!!!!
    Άν κερδίσω (που τέτοια τύχη...), θα ήθελα να επιλέξεις εσύ ένα κόσμημα!!!!!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου! Αν είμαι τυχερή προτιμώ να διαλέξεις εσύ το δωράκι μου! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. δεν μπορω να διαλεξω αλλωστε δεν νοιωθω πολυ τυχερη χαχαχα αν κερδισω το αφηνω σε σενα να επιλεξεις κατι ..καλες δημιουργιες ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συγχαρητήρια!!!! και με πολλούς περισσότερους εύχομαι!! καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα!
    και καλώς σε βρήκα!
    Ξετρελάθηκα με τα βραχιολάκια σου, ιδίως το πορτοκαλί!!!
    Το αγαπημένο μου χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλο κ περισσότερους αναγνώστες να έχεις!!!
    Ευχαριστούμε για το δωράκι..ότι κ αν είναι..ας έχω τύχει κ βλέπουμε...αν κ κάτι σε Kitty με βλέπω να επιλέγω...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. να τους χιλιασεις Θεκλα μλου...δεν ηξερα πως στην γειτονια μας(Καβαλα)φτιαχνονται τοσο ομορφα κοσμηματακια!!!Ολα ειναι ξεχωριστα,πως να διαλεξω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ
    ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ.ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΑΛΕΓΩ τα σκουλαρίκια τα χρυσά με την kitty από την συλλογή jewelry!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και πάντα καλές δημιουργίες!
    Μου άρεσε το bracelet για ειδικές και επίσημες εμφανίσεις, με ιβουάρ γυάλινες πέρλες, γυάλινες κρυστάλλινες σε χρώμα καπνού και διαχωριστικά με στρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μια και κληρωσα το δικο μου giveaway, να παρω μερος στο δικο σου!!!! να τους κανεις πολλους πολλους του αναγνωστες σου!!!
    δεν ξερω τι να διαλεξω .....ειναι ολα υπεροχα!!!!
    επειδη ειμαι ομως γκαντεμα ασε να τυχω και μετα....

    αααα!!! μια και ειμαστε απο κοντινες πολεις να κανονισουμε καμμια συναντηση !!!!!
    καλη τυχη σε ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. συγχαρητήρια κ καλή συνέχεια!!!!! Όλα είναι τελεια, ειδικά το προτοκαλί βραχιολάκι!!!! http://4.bp.blogspot.com/-2KVGugxPIh0/Tbg4Hs9_O-I/AAAAAAAAAl0/ydXJTC1nWjk/s1600/DSC05582.JPG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή συνέχεια!! Δωράκι για το έτερον ήμισυ http://3.bp.blogspot.com/-fVeiJPwPGsI/TbhtUQkdA8I/AAAAAAAAAmA/tnvt998O3V0/s1600/Br0015.JPG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημέρα κι από μένα! είμαι η Βάσια και μόλις έγινα η 211η αναγνώστριά σου και πολύ χαίρομαι γι'αυτό...οι δημιουργίες σου τέλειες!!! να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι όσους αγαπάς και να δημιουργείς ομορφιές με έμπνευση από εκείνους!!! έλα εάν θέλεις και από το δικό μου σπιτάκι, να πιούμε...καφεδάκι! χι χι χι καλό καλοκαίρι, αααα και εάν είμαι τυχερή, φυσικά τα θέλω ΟΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα Hallo-Kitty σκουλαρικια ειναι γλυκιτατα! Ευχομαι παντα επιτυχιες γιατι το αξιζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι πράγματι όλα πανέμορφα!!!!Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα σκουλαρίκια άλλα δεν μπορώ να διαλέξω!!!!Είναι όλα τέλεια!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εχω αγαπησει τα σκουλαρικια με την hello kity!ευχαριστουμε για το δωρακι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ! ΜΠΡΑΒΟ! ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΠΑΝΔΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. σου ευχομαι να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου και να συνεχισεις την εξαιρετικη δουλεια!εγω μια αδυναμια στην γατουλα την εχω οποτε ξεχωρισα τα σκουλαρικια hello kitty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εύχομαι να μας χιλιάσεις! Μου αρέσουν πολύ τα λαχανί σκουλαρίκια!Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. http://4.bp.blogspot.com/-2KVGugxPIh0/Tbg4Hs9_O-I/AAAAAAAAAl0/ydXJTC1nWjk/s1600/DSC05582.JPG
    Αυτο ειναι σουπερ
    Να τους χιλιασεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=187309164651710&set=a.187308901318403.44207.182522851797008&type=1
    Πολύ Καλό αυτό... Συνεχίστε Έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή