Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Καλή χρονιά

Αγαπημένη μου γειτονιά,
εύχομαι σε όλους ένα υπέροχο δημιουργικό έτος,
γεμάτο υγεία, αγάπη,ομόνοια και ότι άλλο επιθυμείτε!
Απουσίασα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά δεν σας ξέχασα!!!
Επισκέπτομαι κατά τακτά χρονικά διαστήματα τα μπλογκάκια σας αλλά δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου να σχολιάσω :(
Το τελευταίο τρίμηνο ξεσπιτώθηκα , σωστά διαβάσατε, δεν μένω πλέον εκεί που έμενα,
αλλά ούτε και μπήκαμε στο νέο μας σπίτι :( μένουμε μαζί με τα πεθερικά μου...οπότε καταλαβαίνετε
πως ούτε χρόνος μένει, ούτε πολλές δημιουργίες μπορώ να κάνω, ακόμα και το PC είναι δανεικό
(ουφ!)
Βέβαια τεμπέλα δεν είμαι,
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοχι :Ρ
ετοιμάζω κάτι καινούριο, κάτι που θα είναι για μένα.
Εδώ και δυο χρόνια έχω αφιερωθεί στην κόρη μου και δυστυχώς παραμέλησα τον εαυτό μου!
Ετσι ξεκινήσαμε με την Σοφία το Hobby-Center, το οποίο ουσιαστικά γέμιζε το κενό μου,
είχα επιτέλους να ασχοληθώ με κάτι και αυτό με γέμιζε με χαρά.
Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν πήγαν καλά, καθώς μας χωρίζει μία απόσταση με την Σοφία και έπρεπε στο 99% των παραγγελιών να στέλνουμε και οι δύο υλικά (κάποιες θα γνωρίζετε ήδη την διαδικασία και θα καταλαβαίνετε τι εννοώ) με αποτέλεσμα να έχουμε διπλά μεταφορικά τα οποία τα χρεωνόμασταν εμείς :(
Τέλος πάντων, είναι μία διαδικασία την οποία για να την καταλάβεις πρέπει να την βιώσεις.
Θέλω να τονίσω πως με την Σοφία δεν μαλώσαμε (άλλωστε είμαστε και ξαδέρφες )
απλά αποφασίσαμε να ανεξαρτητοποιηθούμε .
Ετσι λοιπόν ξεκίνησα της εργασίας για το δικό μου ηλεκτρονικό κατάστημα
και το όνομα αυτού:
www.xantrorama.gr
Σε λίγες ημέρες θα είμαστε ονλάιν, έως τότε μπορείτε να συνδεθείτε στην σελίδα μας στο Facebook
http://www.facebook.com/pages/xantroramagr/287649574620380
Θα χαρώ να σας δω.....
Σας φιλώωωωωωωωωωωωωωωω

1 σχόλιο:

  1. χρονια πολλά με υγεία με την οικογενειά σου !!
    Ο καινούργιος χρόνος ας ειναι ποιο δημιουργικός και ποιο τυχερός απο τον περσυνό...
    Καλές δουλειές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή